Persoane interesate

luni, 5 martie 2012

Bazilica Sf. Francisc din Assisi






Basilica Sf. Francisc


Biserica San Francesco din Assisi, Basilica Sf. Francisc într-o mănăstire, Sacro Convento (italiană: La Basilica di San Francesco d'Assisi) - principala biserica a franciscanilor, situat în oraşul de la Assisi (Italia, regiunea administrativă din Umbria). Acesta este unul dintre cele şase mari bazilici (bazilica Latină majore) Biserica Catolică 
Temple câştigat faima în întreaga lume pentru frescele celebre ale secolului al XIII-lea bazată pe viaţa Sf. Francisc, autorul, care este considerată de Giotto şi de discipolii săi.Biserica San Francesco manastirii cu Sacro Convento din Assisi, enumerate în Lista Patrimoniului Mondial UNESCO. 






Templu, construit în secolul al XIII, este, de fapt, două-poveste. Nivel superior, care se numeşte Biserica de Sus - partea vizibilă a clădirii, falnic pe un deal, în timp ce biserica mai mică se află în clădirea gros şi obişnuită a mănăstirii. Acesta este singurul element care rămâne în minte - portalul de sud, cu vedere de Jos Piaţa Sf. Francisc, pavat cu piatra. Autentifica-te pentru biserica de sus se afla pe latura de est, din Piaţa Sf. Francisc de Sus, acoperite cu gazon 


Ambele niveluri sunt singur culoar bazilica cu transept. Planul bisericii este mai complicată de numeroase capele şi cripte. De la biserica se poate merge în jos chiar mai mici - în cripta unde este inmormantat Sf. Francisc. În faţada sudică a bisericii se ridica turnul de 60 metri. Contraforturi şi zbor contraforturi, care flanchează clădirea, vizibil de la faţada de nord, şi de la zona de jos se pierde între clopotniţă şi facilităţi auxiliare. 




Dacă stilul este cufundat în beznă a bisericii dateaza de la partea de jos a tradiţiei antice a cripta roman, interioarele spaţioase ale bisericii de sus sunt o noi valori estetice, care au fost ulterior preluate de catre arhitectii din centrul Italiei. Această biserică cu două trepte în termeni de planificare ar trebui să fie o dată destul de precisă ei modele franceze gotice, cum ar fi, de exemplu, Sainte-Chapelle din Paris, dar, de asemenea, păstrează continuitatea din perioada romanică italian bazilici. 

Aparent, arhitecţii italieni evitat conştient gotic radicale, atat de la moda in acea perioada, în instanţele de domnii de nord. Nu încercaţi să masca greutatea a structurilor de construcţii, care au schimbat accentul spre structurarea arhitectural de spaţiu liber sub cupola. Bazele de templu adiacente pentru pereti puternice, care, însă, nu împiedică pătrunderea luminii solare în templu. "Subţire de sprijin coloane grinzi arcuri asociate coaste, care se întinde pe patru pasaj dreptunghiular." 
Astfel, aspectul de biserica este o sinteză a stilului gotic romanic şi franceză, reflectând multe dintre caracteristicile tipice ale stilului gotic italian. Catedrala gotica, care este lipsită de orice rău, doar întuneric. O gama de culori în interiorul templului - culorile de zori, scufunda în albastru. (NP Antsiferov) [ 


Altarul bazilicii

Interior 


Construcţie a mănăstirii franciscane din Sacro Convento, şi cele două basilici de la San Francesco din Assisi, a început în 1228, la scurt timp după canonizarea de fondator al Ordinului, si un nativ al oraşului Sf. Francisc. Teren de vest a oraşului, care sa retras din oraşul Sf. Francisc de a muri, a fost donat pentru a franciscanilor de Simon de Pukyarello. Locul fostului de execuţie a criminalilor, cunoscute în Assisi ca "Hell Hill» (Collo d'Inferno), a devenit cunoscut sub numele de "deal ceresc". 
piatra in constructii temelia solemn prevăzute 17 iulie 1228, Papa Grigore al IX, deşi de data aceasta munca a fost deja început. Conducerea şi supravegherea de construcţie a implicat Vicar al Ordinului bombardon Elias (Elia Bombardone), unul dintre însoţitorii primele Sf. Francisc, care a avut experienţă în construcţia de cruciaţi în Siria. 
Construcţia bazilicii inferior a fost finalizată în 1230. La Trinity, 25 mai corpul nepieritoare a fondator al Ordinului a fost transferat acolo de la adăpost temporar în biserica Sf. George (acum Bazilica Santa Clara). Bazilica superioară construită în perioada de după 1239 şi înainte de 1253. Peste decorarea bisericii a lucrat de masterat cele mai bune din timpul său - de la Cimabue la Giotto (vezi mai jos). În 1288 Papa Nicolae IV-a, care a fost anterior şef al Ordinului Franciscan, a conferit statutul de Basilica al bisericii papale. 
Basilica de Jos


MP Botkin. Vecernia în Biserica Sf. Francisc din Assisi. 1871 
de aspectul său, de acelaşi tip cu cripta, parohul Bisericii de Jos este obligat să dispună fratele său Ilie, care are o experienţă vastă construirea de morminte masive de piatra, în Siria. 
intrarea este printr-un portal pe fatada de sud, executat în stil gotic (2-a repriză XIII-lea), cu două uşi sculptate din lemn (Umbria atelier, din secolul al XVI-lea). Capela de Ecaterina din Alexandria 
, în capătul opus al sălii este o capela construita la cheltuiala de cardinalul Egidio Albornoz, legatul papal, în 1350-1367 de ani. Acesta este dedicat Sf. Ecaterina din Alexandria. Picturi murale, cu 8 episoade ale vieţii au fost create în 1368-1639 de ani.maestrul care se abonează «Andreas Pictor de Bononia». Cel mai probabil, aceasta a fost Andrea De Bartoli (c. 1349-1369), pictor Curtea de cardinalul Albornoz (uneori atribuit eronat aceste lucrări Andrea Bologna). Sfinţi din capela au fost scrise Pace di Bartolo din Assisi (1344-1368). Capela Sf. Lui Sebastian 
pe stânga de la intrare este o capela mica de Sf. Sebastian cu picturi de Giacomo Dzhorzhetti, ai cărui pereţi sunt decorate cu scene din viata de această lucrare sfântă de Gerolamo Martelli. Pe dreapta sunt două pietre funerare: Giovanni De Biserica şi John de Brienne, rege al Ierusalimului. Maestru de Sf. Francis: ulei 
navei centrale bazilica este înconjurat de mai multe capele, cu un arcade semicirculare.Frescele care împodobesc naos sunt cele mai vechi în biserică. Creatorul lor rămâne necunoscută, şi în povestea principală a fost figura pitoresc în istoria artei ca Maestru al Sf. Francisc. Pe peretele din dreapta, el a scris cinci scene din Patimile lui Cristos, şi pe stânga - cinci momente din viaţa Sfântului Francisc [11]. Acest aranjament a parcelelor unul împotriva celuilalt în ochii franciscanilor a fost de a sublinia rolul de fondator de ordinea lor, ca un al doilea Hristos, şi asemănările lor. 
naos este pictat tavanul stele cer-albastru şi aur. Aceste fresce, executate în tempera pe tencuială uscată, se referă la 1260-1263 de ani. şi recunoscute ca fiind cele mai bune exemple de toscan perete perioada de picturi care precede Cimabue. Multe dintre imaginile din partea de jos a peretelui grav deteriorate sau distruse aproape. Excepţiile sunt câteva fragmente de "Madonna şi copii cu un înger", perie de Cimabue. Cu popularitatea în creştere a bisericii între 1270 şi 1350. Multe familii nobile au fost comandate capela lui, ataşat la naos principal, distrugând astfel frescele de pe pereţii principal. 
Capela St Martin







Capela Sf. Nicolae




În 1530 turnul clopotnita (60 metri), a pierdut turnul său de fulgere. Locuitorii ale manastirii s-au angajat într-o mulţime de ştiinţă, şi de aspectul clădirii, precum şi picturile nu au avut de suferit din afişează excesive de fanatism religios, în închinare. A vizitat templul, în începutul secolului criticul XX de arta Pavel Muratov descris experienţa sa de a vizita biserica în felul următor: Biserica Sf. Francisc din Assisi nu face impresia unui container de evlavie populară cald, care produce, de exemplu, Biserica Sf. Anton de Padova. El nu este închis ex-voto anecdotice, si in jurul zidurilor nu face zgomot din timp în timp, echitabil rural. Nu este ceva pe ordinea de muzeu în pribrannosti sale de capele şi raioane. Deoarece bisericii de stat secularizat, mănăstirea San Francesco, având în vedere emoţiile de turişti şi opere de artă, nu care îi dau cel mai scurt timp pentru a se odihni şi pentru a muta departe de el harul de a uita de
26 septembrie 1997, la aniversarea a 816 de la naşterea Sf. Francisc, cutremurul sa întâmplat care a afectat grav biserica şi îngropat sub o masă de fragmente de doi călugări franciscani, şi doi membri ai comitetului. Mai multe fresce au fost distruse, pentru o restaurare recentă care a avut 2 milioane de euro. Restauratori au eliminat şi a colectat fragmente de mai mult de 180 de metri patrati. de metri de picturi murale, dar nu a reuşit să recupereze complet. Experţii şi-au exprimat temerile că bezvovzratno pierdut cel puţin 20% din pictura. În restabilirea o imagine de ansamblu a fresce pentru a ajuta la restauratori au venit noi tehnologii cu care a fost creat trei-dimensional model de calculator a arcului. Acesta este suprapus pe ramasitele conservate ale murale cu laser proiector. Pentru a vedea modul în care biserica a fost stabilit înainte de dezastru, este suficient pentru a purta ochelari speciali 
Frescele lui Giotto di Bondone












Decorarea bisericii

"Zborul în Egipt." Giotto şi un atelier. Fresca, în partea de jos de nord bazilica transept 
Crearea ciclul celebra frescă a bisericii a avut mai mult de o jumătate de secol. Artisti început cu vopsirea peretilor din Bazilica Inferioară (Cimabue, maestru al Sf. Francisc), apoi pentru a comuta la decorarea peretilor superior (Cimabue, Giotto). După ce a terminat de lucru în Biserica de Sus, comandantul a revenit la biserică mai mică şi anexează la Capela noua ei (Giotto, Simone Martini, Pietro Lorenzetti). 
Frescele de Pietro Lorenzetti





















Simone Martini. "Sf. Martin este dedicat pentru a Cavalerilor" (fragment). Muzicieni imagine 
prima capelă din stânga poartă numele de Sf. Martin din Tours. A fost construit de Cardinalul da Montefiore, şi pictat fresce infatisand scene din 10-viaţă de sfânt şi polyptychs reprezentând sfinţi. Autorul a picturilor realizate în 1317-1319 de ani. este de Simone Martini. Acest lucru este printre cele mai bune lucrări ale artistului şi este una dintre cele mai mari exemple de arta a secolului al XIV-lea. Utilizarea plumbului alb a dus la faptul că unele elemente ale picturile murale de-a lungul anilor, mult mai întunecat [12]. . 
Upper Basilica

Punerea bazilica superioară, finalizată în tradiţia gotică, produce o impresie foarte diferită. Ferestre mari cu vitralii colorate aruncat fluxuri de lumină în fresce. Vitralii în cor s-au făcut în secolul al XIII de către meşteşugari germani, pe peretele din stânga - Franceză (1270), şi se colorează peretele din dreapta sunt atribuite la atelierul de Maestru al Sf. Francisc. Vitraliile de pe dreapta sunt printre cele mai bune exemple de sticlă italiană a secolului al XIII-lea. 


Luminos şi plin de spaţiu aerian are un plan simplu: un naos cu transept si o absida poligonala. Vele tavan boltit pictat pe un fond albastru, cu stele de aur si figuri ale lui Hristos, Sf. Francisc, Sf. Maria şi Sf. Ioan Botezătorul. Plafonul este decorat cu imagini în faţa a Părinţilor Bisericii: Sf. Grigorie cel Mare, Ieronim, Ambrozie şi Augustin. Ele sunt atribuite Isaac Maestru. 


West Wing, transeptul şi absida împodobită cu un număr mare de fresce executate de Cimabue şi atelierul lui (aproximativ 1280), cum ar fi "Răstignirea cu Francis genunchi." Din păcate, aceste picturi murale au supravieţuit într-o stare foarte proastă, din cauza vopselei a fost utilizat în baza de oxid de plumb şi ipsos săraci. 

Înainte de Cimabue la decorarea de dreapta a transeptului lucrat Maestru anonim de Nord, probabil un englez (1267-1270 bienal). El a pictat pe lunetele şi tondo doua pe peretele de vest, imagini de îngeri şi de apostoli. Un alt artist necunoscut, maestrul de la Roma, a scris o cifra de profetul Isaia şi David King, si pictate de restul peretelui, la lunetele de est. 


La nivelul superior al celor doi pereţi de naos, este grav afectată de cutremurul din 1997, în două rânduri au fost introduse 32 de scene din Vechiul Testament (de la creare şi terminând cu iertator de fraţii lui Iosif) şi Noul Testament (de la Bunavestire la femeile mironosiţe la mormânt), cu peretele frontal din registrul superior, dedicat Rusalii şi Înălţarea lui Isus. Mai sus, această operaţiune pe scară largă a lucrat urmaşii de Cimabue - romane şi de masterat Giacomo toscan, Jacopo Torrita [17] şi Pietro Cavallini. 

Cele două fresce din viaţa lui Isaac în registrul mijlocul de-al treilea sector este în mod tradiţional atribuite lui Giotto tineri (1290-1295 gg.), Ca Vasari-le atribuite perie de Cimabue. Dar acest lucru este contestat. Cele mai multe critici atribuie paternitatea Maestru anonim de Isaac şi de atelier. Autorul, de asemenea, ar fi putut fi Pietro Cavallini. Deasupra uşii din faţă pictat de Giotto Madonna şi Copilului cu Doi îngeri (trei tondo). La gura unui copil - un zambet. Acest lucru - zambetul prima pictura italiană. 

Cea mai importantă parte din decorarea bisericii este un ciclu de 28 de picturi murale de-a lungul partea de jos a navei, atribuit de Giotto. Frescele se disting prin noi decizii artistice realizate de pictura artistului italian [20]. De trei-dimensională a lumii - volumetrice şi tangibil - este deschis din nou, a confirmat triumfător pensula artistului.Abandonat de simbolismul artei bizantine. Ghicit simplitatea suprem. Nimic mai mult.Toată atenţia se concentrează pe artistul principal, şi este dat sinteza, o sinteză mare.(LD Lyubimov) 


Fiecare partiţie între coloane conţine trei fresce, picturi murale plus două în galeria de est lângă intrare şi două de pe peretele frontal (vezi diagrama [21]). Când creaţi iconografia a artistului bazat pe «Legenda Maior", o biografie a Sf. Francisc, scrisă în 1266 St Bonaventura şi cele trei biografii scrise de către fratele său Thomas de Celano.Prototip pentru această serie nu ar putea fi un ciclu existent de Pietro Cavallini, în biserica Sf. Francesco din Roma. Potrivit lui Vasari, frescele lui Giotto pictat între 1296 şi 1304 a lui. 



Autor de Giotto este contestat din cauza ambiguităţilor multe naraţiunile de surse timpurii, creatorilor din această serie. Mulţi critici italieni susţin versiuni ale membrilor lor de Giotto şi atelier. Din cauza diferenţelor stilistice din ciclul de fresce ale lui Isaac, se presupune că unii sau chiar de cele mai multe fresce din seria franciscane a fost creat, de cel puţin trei artisti, care au folosit diferite de ideea originală a lui Giotto.Ele se numesc: Maestru de legenda Sf. Francis (creatorul de cele mai multe principal de imagine), Maestru de înmormântare St. Sf. Francisc şi Master. Cecilia. 



                                                                                                                       

5 comentarii:

  1. Sa fie Lustratiile vesmantul maica mc.Trifona si Legitimatia mea bisericeasca,sa fie uniformele mele vesnic,si imaginea mea R.M coana M.R vesnic 1900-vesnic, filacteria darul omoforul iconita, si braul, potcapul, si restul 1900-vesnic....vreau tot eu cu parintiii sora unchiul bunicii[4] sotul stampila Cardiologie toti cu carnete,vrem Drepturile noastre vesnic,vrem numele noastre sa fie cartea cu cariera mea vesnic,vreau sa fe tot clar toti vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie domn Cism .cu mine la Partid sa auda sa vada si dansul sa aiba creatiile si credinta afacerile mele sa stie ca mine sa auda sa vada si el la Biserica sa aiba meseria mea steno, si activitatea mea, sa stie informatica mea vesnic[suma pe ce cult unde felul 1980-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie faptele vii marturi toti prailie sa fiu cap metoc Frasinei vesnic sa stie ei tot sa aiba semnul meu rusesc de sarbatori, sa avem tot neamul la fel ca mine fermecatori si popi, sa fiim toti uniti la fel vesnic.Trandafirii 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint sefa de Sindicat sa fie afacerile mele pe masa prescriptii , Dulapiorul meu sovietic,sa stie tratamentele vesnic RAD.MAG 1980-vesnic gratis.Sa fie halatul meu in el vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fie Sistemul meu Viforata la Sfant sa le spuna Feciorilor sa aiba Ostia mea Feciorii sa vada sa auda si ei 1700-vesnic.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină